Vrlo učinkovit način za jačanje kostiju
Stručnjaci iz Michigan State University došli su do novih saznanja prilikom istraživanja utjecaja probiotika na zdravlje kostiju.
Istraživanje američkog tima je provedeno na miševima pri čemu su ih autori hranili s
Uzimanje probiotika u periodu od 4 tjedana u muških miševa dovodi do značajnog povećanja gustoće kostiju dok u ženki isti učinak nije uočen.
Novo istraživanje je objavljeno u časopisu
http://www.vitamini.hr/
Sara Puklavec nakon Bospora kreće u pothvat dug više od 20 kilometara